سوالات متداول

چه کالاهایی از طریق باربری ارسال می شوند؟

·         برای کالاهایی که ابعاد بزرگ و وزن زیادی داشته و قابلیت ارسال با پست را ندارند، سفارش از طریق باربری ارسال شده و هزینه حمل متناسب با حجم کالا توسط شرکت حمل کننده تعیین خواهد شد.

لطفا در صورت ارسال با باربری به موارد زیر دقت داشته باشید:

·         باربری تنها مسئول تحویل سفارش است و باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند (مانند تلویزیون، ماشین لباسشویی و نظیر آن) تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور لازم است خریدار با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرد. در غیر این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.

·         ارسال از طریق باربری تنها ویژه کالاهای بزرگ است و در صورت انتخاب برای سایر کالاها، روش ارسال تغییر پیدا خواهد کرد و حداقل 2 روز تحویل سفارش را به تعویق خواهد انداخت.

·         کالاهای بزرگ شامل موارد زیر می باشد:

o        یخچال فریزر

o        ساید بای ساید

o        اجاق گاز

o        ماشین ظرفشویی

o        ماشین لباسشویی

o        کولر آبی

o        کولر گازی

o        کتابخانه های حجیم

o        پیانو

o        میز تلویزیون

o        مبلمان

o        موتورسیکلت

·         سفارشات باربری بین 3  تا 5 روز کاری تحویل خواهد شد. این مدت در ایام پرترافیک کاری مانند آخر سال ممکن است افزایش یابد.

پرتکرارترین پرسش‌

برای خرید در فرااستور، حتما باید در سایت عضو باشم ؟

بله برای خرید از فرااستور میبایست از قبل در سایت ثبت نام کنید.

از چه روش هایی می توانم سفارش خود را پرداخت کنم ؟

در فرااستور پرداخت فقط به صورت اینترنتی (پرداخت آنلاین) امکان پذیر است.

روند ارسال در فرااستور چگونه است؟

ارسال‌ سفارشات شما در فرااستور از طریق تمامی شرکت های معتبر حمل و نقل و ارسال مانند پست، تیپاکس و چاپار، باربری و تحویل حضوری صورت می‌گیرد.

مشاهده توضیحات تکمیلی

چطور گوشی جدید خود را فعال ( رجیستر ) کنم؟

هر دستگاه نیازمند فعالسازی، باید از طریق سامانه همتا با واردکردن شناسه (IMEI)، شماره سیم کارت و کد فعال سازی، برای سیم کارت مورد نظر فعال سازی شود.

مشاهده توضیحات تکمیلی

چگونه می توانم سفارش خود را حضوری دریافت کنم ؟

فرااستور جهت تسهیل فرآیند دریافت سفارش، امکان دریافت حضوری کالا را فراهم کرده است.

مشاهده توضیحات تکمیلی

چگونه سفارش خود را در فرااستور ثبت کنیم؟

ابتدا وارد پروفایل خود شوید و سپس از قسمت دسته بندی کالاها کالای موردنظر خود را انتخاب و به سبد خرید اضافه کنید.

مشاهده توضیحات تکمیلی

سفارشاتی که از طریق پست، تیپاکس یا چاپار ارسال می شوند را چگونه می توان پیگیری کرد؟

1. درصورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید: https://tracking.post.ir/ 2. درصورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق تیپاکس هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت تیپاکس به آدرس زیر پیگیری کنید: https://tipaxco.com/tracking 3. درصورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق چاپار هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت چاپار به آدرس زیر پیگیری کنید: https://chaparnet.com/track/ شماره مرسوله برای شما از طریق پیامک ارسال شده و همچنین می توانید با مراجعه به پروفایل خود اطلاعات را دریافت کنید.

چطور می توانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

وارد پروفایلتان شوید. روی گزینه سفارش های من کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات می توانید سفارش خود را ببینید. می توانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

مشاهده توضیحات تکمیلی

بازگشت وجه پرداخت شده پس از لغو سفارش یا بازگشت کالا به چه صورت می باشد؟

وجه پرداختی پس از لغو سفارش طبق ماده 5 قوانین سایت (قسمت عودت کالا) و از طریق واریز به حساب بانکی مشتری بازگشت داده می شود.

مشاهده توضیحات تکمیلی

با اطمینان خاطر از فرا استور خرید کنید

برای اشتراک در خبرنامه سایت، شماره موبایل خود را وارد کنید

سبد خرید
سبد خرید شما خالی است.