سوالات متداول
روش صحیح بسته بندی کالای مرجوعی به چه صورت است؟
1. مشتریان محترم موظف هستند که هنگام تحویل کالا و قبل از باز نمودن بسته بندی، مشخصات کالا را با کالای سفارش داده شده تطابق داده و در صورت وجود مغایرت آن را تحویل نگرفته و عودت نمایند.
بر این اساس کالاهایی که با پست یا باربری نیز ارسال می گردند، باید قبل از تحویل و امضا نمودن رسید، از نظر مشخصات با کالای سفارش داده تطبیق داده شده و در صورت مغایرت ضمن تحویل گرفته نشدن، بلافاصله برای فروشگاه عودت گردند.
2. مشتریان محترم موظف هستند چنانچه بررسی تطابق کالای سفارش داده شده و کالای تحویلی، از روی بسته بندی امکان پذیر باشد، قبل از باز نمودن بسته بندی، ابتدا مشخصات کالا را انطباق داده و سپس کالا را از بسته بندی خارج نمایند. لذا چنانچه بدون مطابقت، کالا از بسته بندی اولیه خارج شده باشد، حتی در صورت مغایرت، دیگر امکان تعویض یا مرجوع نمودن آن وجود نخواهد داشت.
3. کارتن و بسته بندی کالا باید کاملا سالم و بدون پارگی یا مخدوشی باشد. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی موجب عدم امکان استفاده از این تضمین می گردد.
4. با توجه به آنکه عکس محصولات صرفا جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری بوده و ممکن است در پاره ای از جزئیات با عکس اصلی تفاوت داشته باشد، به استناد آن نمی توان اعلام مغایرت نمود. لذا ملاک مغایرت برای مشتریان محترم، مشخصات فنی درج شده در سایت می باشد.
پرتکرارترین پرسش
برای خرید در فرااستور، حتما باید در سایت عضو باشم ؟
بله برای خرید از فرااستور میبایست از قبل در سایت ثبت نام کنید.
از چه روش هایی می توانم سفارش خود را پرداخت کنم ؟
در فرااستور پرداخت فقط به صورت اینترنتی (پرداخت آنلاین) امکان پذیر است.
روند ارسال در فرااستور چگونه است؟
ارسال سفارشات شما در فرااستور از طریق تمامی شرکت های معتبر حمل و نقل و ارسال مانند پست، تیپاکس و چاپار، باربری و تحویل حضوری صورت میگیرد.
مشاهده توضیحات تکمیلیچطور گوشی جدید خود را فعال ( رجیستر ) کنم؟
هر دستگاه نیازمند فعالسازی، باید از طریق سامانه همتا با واردکردن شناسه (IMEI)، شماره سیم کارت و کد فعال سازی، برای سیم کارت مورد نظر فعال سازی شود.
مشاهده توضیحات تکمیلیچگونه سفارش خود را در فرااستور ثبت کنیم؟
ابتدا وارد پروفایل خود شوید و سپس از قسمت دسته بندی کالاها کالای موردنظر خود را انتخاب و به سبد خرید اضافه کنید.
مشاهده توضیحات تکمیلیسفارشاتی که از طریق پست، تیپاکس یا چاپار ارسال می شوند را چگونه می توان پیگیری کرد؟
1. درصورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، میتوانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید: https://tracking.post.ir/ 2. درصورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق تیپاکس هستید، میتوانید مرسوله را از طریق سایت شرکت تیپاکس به آدرس زیر پیگیری کنید: https://tipaxco.com/tracking 3. درصورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق چاپار هستید، میتوانید مرسوله را از طریق سایت شرکت چاپار به آدرس زیر پیگیری کنید: https://chaparnet.com/track/ شماره مرسوله برای شما از طریق پیامک ارسال شده و همچنین می توانید با مراجعه به پروفایل خود اطلاعات را دریافت کنید.
چطور می توانم سفارشم را پیگیری کنم ؟
وارد پروفایلتان شوید. روی گزینه سفارش های من کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات می توانید سفارش خود را ببینید. می توانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.
مشاهده توضیحات تکمیلیبازگشت وجه پرداخت شده پس از لغو سفارش یا بازگشت کالا به چه صورت می باشد؟
وجه پرداختی پس از لغو سفارش طبق ماده 5 قوانین سایت (قسمت عودت کالا) و از طریق واریز به حساب بانکی مشتری بازگشت داده می شود.
مشاهده توضیحات تکمیلیچگونه می توانم سفارش خود را حضوری دریافت کنم ؟
فرااستور جهت تسهیل فرآیند دریافت سفارش، امکان دریافت حضوری کالا را فراهم کرده است.
مشاهده توضیحات تکمیلی