گارانتی

شرایط گارانتی

 

تعهدات شرکت محدود به موارد مندرج در ضمانت نامه می باشد.ضمانت فقط شامل دستگاه اصلی بوده و شامل سایر دستگاه های متصل به آن، قطعات جانبی و لوازم مصرفی نمی شود.جهت استفاده از گارانتی، دستگاه باید با کارتن اصلی ارسال گردد و هزینه ارسال بر عهده مشتری می باشد.هر گونه عملیات نرم افزاری شامل ضمانت نبوده و درصورت درخواست مشتری مشمول پرداخت هزینه می شود.چنانچه تعمیر دستگاه در طول مدت گارانتی میسر نباشد، دستگاه معیوب با دستگاه سالم مشابه تعویض می گردد و مبلغ اختلاف قیمت احتمالی دریافت/پرداخت خواهد شد.در صورت نیاز به واردات قطعات از خارج از کشور جهت تعمیر، امکان افزایش زمان تعمیر یا تعویض وجود خواهد داشت.تعداد پیکسل سوخته کمتر از ۳ عدد در حد استاندارد بین المللی بوده و از ۳ عدد به بالا شامل گارانتی تعویض صفحه نمایش می شود.خریدار با دریافت کالا به همراه کارت گارانتی ملصق به هولوگرام و دریافت بروشور شرایط گارانتی، کالا را با ظاهر فیزیکی سالم دریافت نموده و شرایط ضمانت آن را پذیرفته است.تعمیرات گوشی با دریافت هزینه در صورت شامل نشدن گارانتی انجام می گیرد.ارائه کارت گارانتی جهت استفاده از خدمات ضمانت الزامی می باشد و المثنی برای این کارت صادر نخواهد شد، لذا در نگه داری آن کوشا باشید!

 

موارد ابطال گارانتی

 

ضمانت دستگاه، محدود به عیوب ناشی از ساخت بوده و شامل ایرادات ناشی از بلایای طبیعی یا حوادث غیر مترقبه، ضربه، آتش، نفوذ مایعات یا مواد شیمیایی، شکستگی، خراشیدگی، تغییر شکل، زنگ زدگی، نوسانات برق یا عیوب مربوط به استفاده در محیط های آلوده و پر گردوغبار ، تغییر در قطعات، قطع و وصل اتصالات در حین روشن بودن دستگاه، صدمات حین عمل، هرگونه آسیب ناشی از استفاده از باتری و لوازم جانبی متفرقه، استفاده نادرست (عدم رعایت شرایط نگهداری)، دستکاری، تغییر IMEI، تنظیم یا تعمیر توسط افراد غیر مجاز نمی باشد.صدماتی همچون شکستگی صفحه نمایش و قاب پشت آن و یا اثرات هرگونه ضربه برروی دستگاه که هنگام انتقال توسط پست، پیک، شرکت های حمل و نقل و غیره… پدید آید حتی اگر دستگاه قبل از ارسال کاملا سالم بوده باشد، آن را از شرایط گارانتی خارج خواهد ساخت.شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال اطلاعات ذخیره شده در دستگاه ها قبل از دریافت و یا در مراحل تعمیر و جایگزینی ندارد. لذا پیشنهاد می شود پیش از ارسال دستگاه به مرکز از تمامی اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه نمایید.هرگونه ایراد ناشی از ایجاد دسترسی به Root، بکارگیری نرم افزارهای کاربردی و یا آلودگی به بدافزار، تغییر Firmware، بنابر تشخیص و تصمیم متخصصین شرکت، دستگاه را از گارانتی خارج می سازد.دستگاهی که بر چسب هولوگرام یا شماره سریال آن مخدوش شده و یا با شماره سریال دستگاه مطابقت ندارد شامل گارانتی نمی باشد.