سوالات متداول

شرایط عمومی گارانتی فرااستور

شرایط عمومی گارانتی لوازم الکتریکی

1.     مدت زمان گارانتی 18 ماه می باشد که بعد از تست دستگاه و اطمینان از صحت و سلامت آن و تنفیذ کارت توسط نماینده شرکت شروع می شود.

2.     ثبت، نصب و دریافت کدرهگیری منوط به پرداخت هزینه کارت گارانتی دستگاه طبق تعرفه شرکت توسعه تجارت الکترونیک پوپک می باشد.

3.     این کارت بعد از دریافت کد رهگیری معتبر و شامل خدمات (طبق شرایط ضمانت نامه) رایگان می باشد.

4.     در هنگام نصب هزینه موارد مصرفی بر عهده خریدار می باشد.

5.     با توجه به وارداتی بودن قطعات ممکن است ارسال آن زمانبر باشد.

6.     خریدار موظف به پرداخت هزینه ایاب و ذهاب و هزینه نصب طبق تعرفه شرکت می باشد.

7.     استفاده از خدمات رایگان در طول دوره گارانتی یک بار می باشد.

8.     خدمات گارانتی فقط توسط مراکز مجاز معرفی شده و در محل تعمیرگاه ارائه می‌شود.

9.     هزینه حمل جهت تعمیر یا تعویض تا تعمیرگاه مرکزی شرکت به عهده خریدار است.

10.    شرکت مسئولیت هرگونه خیارات را از خود سلب می نماید.

11.    هرگونه تعمیر یا تعویض قطعات منوط به داشتن کد رهگیری و هماهنگی با شرکت می باشد.

12.   خدمات گارانتی فقط برای تعمیر یا سرویس دستگاه بوده و شامل ارایه خدمات رایگان برای تعویض قطعات و دستمزد تعمیر است؛ ایراداتی که ناشی از طراحی، متریال، مونتاژ شده که در اثر استفاده نرمال از دستگاه در طول دوره گارانتی بروز می‌کند. این خدمات در برگیرنده تعویض قطعه رایگان و اجرت تعمیر رایگان است.

شرایط عمومی گارانتی گوشی موبایل

1.       تعهدات شرکت محدود به موارد مندرج در ضمانت نامه می باشد.

2.      ضمانت فقط شامل دستگاه اصلی بوده و شامل سایر دستگاههای متصل به آن، قطعات جانبی و لوازم مصرفی نمی شود.

3.      جهت استفاده از گارانتی، دستگاه باید با کارتن اصلی ارسال گردد و هزینه ارسال بر عهده مشتری می باشد.

4.      هر گونه عملیات نرم افزاری شامل ضمانت نبوده و درصورت درخواست مشتری مشمول پرداخت هزینه می شود.

5.      چنانچه تعمیر دستگاه در طول مدت گارانتی میسر نباشد، دستگاه معیوب با دستگاه سالم مشابه تعویض می گردد و مبلغ اختلاف قیمت احتمالی دریافت/پرداخت خواهد شد.

6.      در صورت نیاز به واردات قطعات از خارج از کشور جهت تعمیر، امکان افزایش زمان تعمیر یا تعویض وجود خواهد داشت.

7.      تعداد پیکسل سوخته کمتر از ۳ عدد در حد استاندارد بین المللی بوده و از ۳ عدد به بالا شامل گارانتی تعویض صفحه نمایش می شود.

8.      خریدار با دریافت کالا به همراه کارت گارانتی ملصق به هولوگرام و دریافت بروشور شرایط گارانتی، کالا را با ظاهر فیزیکی سالم دریافت نموده و شرایط ضمانت آن را پذیرفته است.

9.      تعمیرات گوشی با دریافت هزینه در صورت شامل نشدن گارانتی انجام می گیرد.

10.     ارائه کارت گارانتی جهت استفاده از خدمات ضمانت الزامی می باشد المثنی برای این کارت صادر نخواهد شد، لذا در نگه داری آن کوشا باشید!

پرتکرارترین پرسش‌

برای خرید در فرااستور، حتما باید در سایت عضو باشم ؟

بله برای خرید از فرااستور میبایست از قبل در سایت ثبت نام کنید.

از چه روش هایی می توانم سفارش خود را پرداخت کنم ؟

در فرااستور پرداخت فقط به صورت اینترنتی (پرداخت آنلاین) امکان پذیر است.

روند ارسال در فرااستور چگونه است؟

ارسال‌ سفارشات شما در فرااستور از طریق تمامی شرکت های معتبر حمل و نقل و ارسال مانند پست، تیپاکس و چاپار، باربری و تحویل حضوری صورت می‌گیرد.

مشاهده توضیحات تکمیلی

چطور گوشی جدید خود را فعال ( رجیستر ) کنم؟

هر دستگاه نیازمند فعالسازی، باید از طریق سامانه همتا با واردکردن شناسه (IMEI)، شماره سیم کارت و کد فعال سازی، برای سیم کارت مورد نظر فعال سازی شود.

مشاهده توضیحات تکمیلی

چگونه می توانم سفارش خود را حضوری دریافت کنم ؟

فرااستور جهت تسهیل فرآیند دریافت سفارش، امکان دریافت حضوری کالا را فراهم کرده است.

مشاهده توضیحات تکمیلی

چگونه سفارش خود را در فرااستور ثبت کنیم؟

ابتدا وارد پروفایل خود شوید و سپس از قسمت دسته بندی کالاها کالای موردنظر خود را انتخاب و به سبد خرید اضافه کنید.

مشاهده توضیحات تکمیلی

سفارشاتی که از طریق پست، تیپاکس یا چاپار ارسال می شوند را چگونه می توان پیگیری کرد؟

1. درصورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید: https://tracking.post.ir/ 2. درصورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق تیپاکس هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت تیپاکس به آدرس زیر پیگیری کنید: https://tipaxco.com/tracking 3. درصورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق چاپار هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت چاپار به آدرس زیر پیگیری کنید: https://chaparnet.com/track/ شماره مرسوله برای شما از طریق پیامک ارسال شده و همچنین می توانید با مراجعه به پروفایل خود اطلاعات را دریافت کنید.

چطور می توانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

وارد پروفایلتان شوید. روی گزینه سفارش های من کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات می توانید سفارش خود را ببینید. می توانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

مشاهده توضیحات تکمیلی

بازگشت وجه پرداخت شده پس از لغو سفارش یا بازگشت کالا به چه صورت می باشد؟

وجه پرداختی پس از لغو سفارش طبق ماده 5 قوانین سایت (قسمت عودت کالا) و از طریق واریز به حساب بانکی مشتری بازگشت داده می شود.

مشاهده توضیحات تکمیلی

با اطمینان خاطر از فرا استور خرید کنید

برای اشتراک در خبرنامه سایت، شماره موبایل خود را وارد کنید

سبد خرید
سبد خرید شما خالی است.