سوالات متداول

چطور گوشی جدید خود را فعال ( رجیستر ) کنم؟

جهت فعال سازی دستگاه، ابتدا لازم است تا به سامانه همتا متصل شوید.

از سه روش زیر می‌توان با سامانه همتا ارتباط برقرار نموده و فرآیند فعال سازی دستگاه را انجام داد

  1. سایت اینترنتی به آدرس  www.hamta.ntsw.ir
  2. کد دستوری #۷۷۷۷*
  3. اپلیکشین همتا

مراحل انجام فرآیند فعال سازی دستگاه، با استفاده از کد دستوری #۷۷۷۷*

1.   ابتدا با سیم کارت خود، کد دستوری #۷۷۷۷* را شماره‌گیری نموده و گزینه تماس را انتخاب کنید.

2.   در این مرحله لازم است تا با ارسال عدد ۲، گزینه «فعالسازی» را انتخاب کنید.

3.   در مرحله بعدی، باید شناسه (IMEI) دستگاهی که قصد فعال سازی آن را دارید، وارد کنید.

شناسه (IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل‌ مشاهده است. برای انجام کلیه فرآیندها در سامانه همتا، باید 15 رقم ابتدایی این شناسه (IMEI)، بدون هرگونه علامت اضافی (ممیز، خط تیره و ...) استفاده شود.

4.   در این مرحله باید شماره سیمکارتی که قصد فعالسازی دستگاه با آن سیمکارت را دارید، وارد کنید.

5.   در این مرحله جهت اطمینان از درستی شماره موبایل آن را مجددا وارد کنید.

6.   در این مرحله باید کد فعالسازی را وارد کنید. کد فعالسازی یک عدد ۶ رقمی است که با صفر شروع نمی شود.

7.   در این مرحله باید شناسه (IMEI) دوم دستگاه را نیز وارد نمایید.

8.   در این مرحله پیغامی برای شما نمایش داده می‌شود که در آن شناسه (IMEI) و شماره سیمکارت وارد شده نمایش داده شده است. درصورتی که اطلاعات این پیغام مورد تأیید شما است، عدد ۱ را وارد نمایید.

9.   درنهایت پیغامی برای شما نمایش داده می‌شود که بیانگر فعال سازی موفق دستگاه با شناسه (IMEI) مربوطه، برای شماره سیمکارت ارائه شده است. این پیغام به صورت پیامکی نیز ارسال خواهد شد.

پرتکرارترین پرسش‌

برای خرید در فرااستور، حتما باید در سایت عضو باشم ؟

بله برای خرید از فرااستور میبایست از قبل در سایت ثبت نام کنید.

از چه روش هایی می توانم سفارش خود را پرداخت کنم ؟

در فرااستور پرداخت فقط به صورت اینترنتی (پرداخت آنلاین) امکان پذیر است.

روند ارسال در فرااستور چگونه است؟

ارسال‌ سفارشات شما در فرااستور از طریق تمامی شرکت های معتبر حمل و نقل و ارسال مانند پست، تیپاکس و چاپار، باربری و تحویل حضوری صورت می‌گیرد.

مشاهده توضیحات تکمیلی

چطور گوشی جدید خود را فعال ( رجیستر ) کنم؟

هر دستگاه نیازمند فعالسازی، باید از طریق سامانه همتا با واردکردن شناسه (IMEI)، شماره سیم کارت و کد فعال سازی، برای سیم کارت مورد نظر فعال سازی شود.

مشاهده توضیحات تکمیلی

چگونه می توانم سفارش خود را حضوری دریافت کنم ؟

فرااستور جهت تسهیل فرآیند دریافت سفارش، امکان دریافت حضوری کالا را فراهم کرده است.

مشاهده توضیحات تکمیلی

چگونه سفارش خود را در فرااستور ثبت کنیم؟

ابتدا وارد پروفایل خود شوید و سپس از قسمت دسته بندی کالاها کالای موردنظر خود را انتخاب و به سبد خرید اضافه کنید.

مشاهده توضیحات تکمیلی

سفارشاتی که از طریق پست، تیپاکس یا چاپار ارسال می شوند را چگونه می توان پیگیری کرد؟

1. درصورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید: https://tracking.post.ir/ 2. درصورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق تیپاکس هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت تیپاکس به آدرس زیر پیگیری کنید: https://tipaxco.com/tracking 3. درصورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق چاپار هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت چاپار به آدرس زیر پیگیری کنید: https://chaparnet.com/track/ شماره مرسوله برای شما از طریق پیامک ارسال شده و همچنین می توانید با مراجعه به پروفایل خود اطلاعات را دریافت کنید.

چطور می توانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

وارد پروفایلتان شوید. روی گزینه سفارش های من کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات می توانید سفارش خود را ببینید. می توانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

مشاهده توضیحات تکمیلی

بازگشت وجه پرداخت شده پس از لغو سفارش یا بازگشت کالا به چه صورت می باشد؟

وجه پرداختی پس از لغو سفارش طبق ماده 5 قوانین سایت (قسمت عودت کالا) و از طریق واریز به حساب بانکی مشتری بازگشت داده می شود.

مشاهده توضیحات تکمیلی

با اطمینان خاطر از فرا استور خرید کنید

برای اشتراک در خبرنامه سایت، شماره موبایل خود را وارد کنید

سبد خرید
سبد خرید شما خالی است.