سوالات متداول
- پرتکرارترین
- ورود و ثبت نام
- روند ثبت سفارش
- روند ارسال
- روند بازگرداندن کالا
- شرایط خرید اقساطی
- شرایط گارانتی
- سایر موارد
محصولات چه زمانی در طرح فروش ویژه یا شگفت انگیز قرار میگیرند؟
زمان دقیق قرار گرفتن کالا در طرح شگفت انگیز مشخص نیست.
میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
خیر، فقط برای کالاهایی که دارای قیمت هستند، امکان ثبت سفارش وجود دارد.
چطور گوشی جدید خود را فعال ( رجیستر ) کنم؟
هر دستگاه نیازمند فعالسازی، باید از طریق سامانه همتا با واردکردن شناسه (IMEI)، شماره سیم کارت و کد فعال سازی، برای سیم کارت مورد نظر فعال سازی شود.
مشاهده توضیحات تکمیلیکالایی را که در طرح پیشنهاد شگفت انگیز می باشد می توان با تعداد بیش از یک عدد خریداری کرد؟
به دلیل اینکه طرح پیشنهاد شگفت انگیز یک طرح تشویقی خرید است، فروشگاه فرااستور تعهدی در قبال سفارشهای تعدادی ندارد و در صورتی که امکان فروش بیشتر از یک عدد وجود داشته باشد، به صورت سیستمی نمایش داده خواهد شد.
کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟
امکان اعلام زمان دقیق برای موجود شدن کالاهای ناموجود وجود ندارد.
چطور نظر خود را برای کالای خریداری شده ثبت کنم ؟
وارد صفحه محصول موردنظر شوید. در پایین صفحه وارد قسمت نظرات کاربران شوید و دیدگاه و امتیاز خود را برای محصول ثبت کنید.
مشاهده توضیحات تکمیلیبازگشت وجه پرداخت شده پس از لغو سفارش یا بازگشت کالا به چه صورت می باشد؟
وجه پرداختی پس از لغو سفارش طبق ماده 5 قوانین سایت (قسمت عودت کالا) و از طریق واریز به حساب بانکی مشتری بازگشت داده می شود.
مشاهده توضیحات تکمیلی