سوالات متداول
- پرتکرارترین
- ورود و ثبت نام
- روند ثبت سفارش
- روند ارسال
- روند بازگرداندن کالا
- شرایط خرید اقساطی
- شرایط گارانتی
- سایر موارد
آیا امکان افزودن کالا(ادغام) به سفارش قبل وجود دارد؟
خیر چنین امکانی وجود ندارد.
می توانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟
خیر، امکان پرداخت مبلغ سفارش درب منزل وجود ندارد.
آیا می توانم بعد از فاکتور شدن سفارش درخواست تغییر در مندرجات فاکتور را بدهم ؟
خیر. بعد از صادر شدن فاکتور امکان هیچ تغییری وجود ندارد.
چطور می توانم سفارش خود را به صورت اینترنتی پرداخت کنم ؟
هنگام ثبت سفارش می توانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه، اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید. برای پرداخت اینترنتی شما به موارد زیر نیاز دارید: شماره کارت (شماره 16 رقمی روی عابر بانک )، رمز دوم کارت (از بانک مربوطه دریافت کنید)، CCV2 (کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارتهای بانکی درج شده) و تاریخ انقضای مندرج روی عابر بانک
می توانم به جای خودم، شخص دیگری برای تحویل سفارش معرفی کنم ؟
بله. هنگام وارد نمودن آدرس شما می توانید نام شخص مورد نظر خود را وارد کنید (شخص تحویل گیرنده هنگام تحویل باید کارت شناسایی خود را همراه داشته باشد).
در چه ساعاتی امکان خرید دارم ؟
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
چرا سفارشم دو مرسوله شده است؟
تعداد مرسوله ایجاد شده بسته به نوع و تعداد کالایی است که توسط شما سفارش داده شده است.
از چه روش هایی می توانم سفارش خود را پرداخت کنم ؟
در فرااستور پرداخت فقط به صورت اینترنتی (پرداخت آنلاین) امکان پذیر است.
چطور می توانم فاکتور سفارش را دریافت کنم؟
با ورود به صفحه "سفارش های من "و انتخاب گزینه ی "جزییات" سفارش مورد نظر را مشاهده نمایید.
مشاهده توضیحات تکمیلیچگونه سفارش خود را در فرااستور ثبت کنیم؟
ابتدا وارد پروفایل خود شوید و سپس از قسمت دسته بندی کالاها کالای موردنظر خود را انتخاب و به سبد خرید اضافه کنید.
مشاهده توضیحات تکمیلیچگونه می توانم سفارش خود را حضوری دریافت کنم ؟
فرااستور جهت تسهیل فرآیند دریافت سفارش، امکان دریافت حضوری کالا را فراهم کرده است.
مشاهده توضیحات تکمیلی