سوالات متداول

موارد ابطال گارانتی

موارد ابطال گارانتی لوازم الکتریکی

1.      ضمانت دستگاه، محدود به عیوب ناشی از ساخت بوده و شامل ایرادات ناشی از عیب ذاتی دستگاه، آتش سوزی، شکستگی، نوسانات برق، حوادث طبیعی، حوادث ناشی از حمل  نقل، نفوذ مایعات یا مواد شیمیایی، شکستگی، خراشیدگی استفاده ناصحیح (عدم رعایت شرایط نگهداری)، دستکاری و تنظیم یا تعمیر توسط افراد غیرمجاز نمی باشد.

2.       هرگونه جابجایی دستگاه ها بدون هماهنگی شرکت موجب ابطال گارانتی می باشد.

3.       هر نوع دستکاری، خدشه یا کنده شدن برچسب سریال یا هولوگرام، مشخصات دستگاه یا هر نوع دستکاری یا آسیب برگ ضمانت نامه.

4.      وسایل و تجهیزات جانبی، بدنه، باتری‌ها، عینک 3D، کنترل از راه دور و بلندگوها وصدمات و خرابی های ناشی از اتصال غلط یا ارتباط دستگاه با سایر دستگاه‌ها، تجهیزات و لوازم جانبی غیر سازگار و معیوب، همچنین باقی ماندن پسماند ناشی از نمایش مستمر لوگوی کانال یا تصاویر ثابت، صدمات وارده به پنل و صفحه نمایش ناشی ازضربه یا سقوط  و پاک کردن غلط با هر وسیله یا ماده.

موارد ابطال گارانتی گوشی موبایل

1.      ضمانت دستگاه، محدود به عیوب ناشی از ساخت بوده و شامل ایرادات ناشی از بلایای طبیعی یا حوادث غیر مترقبه، ضربه، آتش، نفوذ مایعات یا مواد شیمیایی، شکستگی، خراشیدگی، تغییر شکل، زنگ زدگی، نوسانات برق یا عیوب مربوط به استفاده در محیط های آلوده و پر گردوغبار ، تغییر در قطعات، قطع و وصل اتصالات در حین روشن بودن دستگاه، صدمات حین عمل، هرگونه آسیب ناشی از استفاده از باتری و لوازم جانبی متفرقه، استفاده نادرست (عدم رعایت شرایط نگهداری)، دستکاری، تغییر IMEI، تنظیم یا تعمیر توسط افراد غیر مجاز نمی باشد.

2.     صدماتی همچون شکستگی صفحه نمایش و قاب پشت آن و یا اثرات هرگونه ضربه برروی دستگاه که هنگام انتقال توسط پست، پیک، شرکت های حمل و نقل و غیره... پدید آید حتی اگر دستگاه قبل از ارسال کاملا سالم بوده باشد، آن را از شرایط گارانتی خارج خواهد ساخت.

3.     شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال اطلاعات ذخیره شده در دستگاه ها قبل از دریافت و یا در مراحل تعمیر و جایگزینی ندارد. لذا پیشنهاد می شود پیش از ارسال دستگاه به مرکز از تمامی اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه نمایید.

4.      هرگونه ایراد ناشی از ایجاد دسترسی به Root، بکارگیری نرم افزارهای کاربردی و یا آلودگی به بدافزار، تغییر Firmware، بنابر تشخیص و تصمیم متخصصین شرکت، دستگاه را از گارانتی خارج می سازد.

5.      دستگاهی که بر چسب هولوگرام یا شماره سریال آن مخدوش شده و یا با شماره سریال دستگاه مطابقت ندارد شامل گارانتی نمی باشد.

پرتکرارترین پرسش‌

برای خرید در فرااستور، حتما باید در سایت عضو باشم ؟

بله برای خرید از فرااستور میبایست از قبل در سایت ثبت نام کنید.

از چه روش هایی می توانم سفارش خود را پرداخت کنم ؟

در فرااستور پرداخت فقط به صورت اینترنتی (پرداخت آنلاین) امکان پذیر است.

روند ارسال در فرااستور چگونه است؟

ارسال‌ سفارشات شما در فرااستور از طریق تمامی شرکت های معتبر حمل و نقل و ارسال مانند پست، تیپاکس و چاپار، باربری و تحویل حضوری صورت می‌گیرد.

مشاهده توضیحات تکمیلی

چطور گوشی جدید خود را فعال ( رجیستر ) کنم؟

هر دستگاه نیازمند فعالسازی، باید از طریق سامانه همتا با واردکردن شناسه (IMEI)، شماره سیم کارت و کد فعال سازی، برای سیم کارت مورد نظر فعال سازی شود.

مشاهده توضیحات تکمیلی

چگونه می توانم سفارش خود را حضوری دریافت کنم ؟

فرااستور جهت تسهیل فرآیند دریافت سفارش، امکان دریافت حضوری کالا را فراهم کرده است.

مشاهده توضیحات تکمیلی

چگونه سفارش خود را در فرااستور ثبت کنیم؟

ابتدا وارد پروفایل خود شوید و سپس از قسمت دسته بندی کالاها کالای موردنظر خود را انتخاب و به سبد خرید اضافه کنید.

مشاهده توضیحات تکمیلی

سفارشاتی که از طریق پست، تیپاکس یا چاپار ارسال می شوند را چگونه می توان پیگیری کرد؟

1. درصورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید: https://tracking.post.ir/ 2. درصورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق تیپاکس هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت تیپاکس به آدرس زیر پیگیری کنید: https://tipaxco.com/tracking 3. درصورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق چاپار هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت چاپار به آدرس زیر پیگیری کنید: https://chaparnet.com/track/ شماره مرسوله برای شما از طریق پیامک ارسال شده و همچنین می توانید با مراجعه به پروفایل خود اطلاعات را دریافت کنید.

چطور می توانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

وارد پروفایلتان شوید. روی گزینه سفارش های من کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات می توانید سفارش خود را ببینید. می توانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

مشاهده توضیحات تکمیلی

بازگشت وجه پرداخت شده پس از لغو سفارش یا بازگشت کالا به چه صورت می باشد؟

وجه پرداختی پس از لغو سفارش طبق ماده 5 قوانین سایت (قسمت عودت کالا) و از طریق واریز به حساب بانکی مشتری بازگشت داده می شود.

مشاهده توضیحات تکمیلی

با اطمینان خاطر از فرا استور خرید کنید

برای اشتراک در خبرنامه سایت، شماره موبایل خود را وارد کنید

سبد خرید
سبد خرید شما خالی است.