سوالات متداول

چگونه سفارش خود را در فرااستور ثبت کنیم؟

1.        وارد پروفایل خود شوید.

2.      محصول موردنظر خود را جستجو کنید.

3.     پس از انتخاب محصول و رنگ موردنظر روی "افزودن به سبد خرید" کلیک کنید.

4.      شما می توانید تعداد کالا را افزایش یا کاهش دهید یا از سبد خود حذف کنید.

5.     اطلاعات ارسال مربوط به خود را وارد کنید و روی گزینه اضافه کردن آدرس کلیک کنید.

·         هزینه ارسال سفارشات از طریق پست 50000 تومان می باشد که پس از ثبت سفارش از طریق لینک پرداخت برای کاربر ارسال می شود و کاربر موظف است آن را پرداخت کند.

·         ارسال سفارشات از طریق تیپاکس، چاپار یا باربری به صورت پس کرایه می باشد و مشتری پس از دریافت بسته هزینه آن را پرداخت می کند.

6.      پس از وارد کردن اطلاعات گیرنده و تاریخ ارسال به دلخواه، می توانید در صورت نیاز به هرگونه توضیحات خاص در مورد پردازش سفارش، آنها را در قسمت توضیحات وارد کنید و در آخر روی دکمه تایید نهایی و پرداخت کلیک کنید.

7.      پس از پرداخت سفارش شما با موفقیت ثبت می شود و سیستم به شما یک کد پیگیری می دهد. شما می توانید در قسمت سفارش های من سفارش ثبت شده، وضعیت سفارش و جزئیات آن را مشاهده کنید.

پرتکرارترین پرسش‌

برای خرید در فرااستور، حتما باید در سایت عضو باشم ؟

بله برای خرید از فرااستور میبایست از قبل در سایت ثبت نام کنید.

از چه روش هایی می توانم سفارش خود را پرداخت کنم ؟

در فرااستور پرداخت فقط به صورت اینترنتی (پرداخت آنلاین) امکان پذیر است.

روند ارسال در فرااستور چگونه است؟

ارسال‌ سفارشات شما در فرااستور از طریق تمامی شرکت های معتبر حمل و نقل و ارسال مانند پست، تیپاکس و چاپار، باربری و تحویل حضوری صورت می‌گیرد.

مشاهده توضیحات تکمیلی

چطور گوشی جدید خود را فعال ( رجیستر ) کنم؟

هر دستگاه نیازمند فعالسازی، باید از طریق سامانه همتا با واردکردن شناسه (IMEI)، شماره سیم کارت و کد فعال سازی، برای سیم کارت مورد نظر فعال سازی شود.

مشاهده توضیحات تکمیلی

چگونه می توانم سفارش خود را حضوری دریافت کنم ؟

فرااستور جهت تسهیل فرآیند دریافت سفارش، امکان دریافت حضوری کالا را فراهم کرده است.

مشاهده توضیحات تکمیلی

چگونه سفارش خود را در فرااستور ثبت کنیم؟

ابتدا وارد پروفایل خود شوید و سپس از قسمت دسته بندی کالاها کالای موردنظر خود را انتخاب و به سبد خرید اضافه کنید.

مشاهده توضیحات تکمیلی

سفارشاتی که از طریق پست، تیپاکس یا چاپار ارسال می شوند را چگونه می توان پیگیری کرد؟

1. درصورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید: https://tracking.post.ir/ 2. درصورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق تیپاکس هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت تیپاکس به آدرس زیر پیگیری کنید: https://tipaxco.com/tracking 3. درصورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق چاپار هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت چاپار به آدرس زیر پیگیری کنید: https://chaparnet.com/track/ شماره مرسوله برای شما از طریق پیامک ارسال شده و همچنین می توانید با مراجعه به پروفایل خود اطلاعات را دریافت کنید.

چطور می توانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

وارد پروفایلتان شوید. روی گزینه سفارش های من کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات می توانید سفارش خود را ببینید. می توانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

مشاهده توضیحات تکمیلی

بازگشت وجه پرداخت شده پس از لغو سفارش یا بازگشت کالا به چه صورت می باشد؟

وجه پرداختی پس از لغو سفارش طبق ماده 5 قوانین سایت (قسمت عودت کالا) و از طریق واریز به حساب بانکی مشتری بازگشت داده می شود.

مشاهده توضیحات تکمیلی

با اطمینان خاطر از فرا استور خرید کنید

برای اشتراک در خبرنامه سایت، شماره موبایل خود را وارد کنید

سبد خرید
سبد خرید شما خالی است.